Vill inte sova...

Ännu en ny dag i paradiset, nja kanske inte men nästan. Är ledig ytterligare två veckor innan det är dags att börja jobba. Även fast vädret kanske inte är med mig till 100 procent så är det alltid lika skönt att vara ledig. Ställer dock klockan på halv sju varje morgon, men hasar mig inte upp ur sängen förrän halv nio. Det irriterar mig lika mycket varje morgon. Det bästa som finns är att gå upp vid halv sju bära med sig täcket ut till soffan och halvsova till något kvalitetsprogram som Dr Queen eller något liknande, det är vardagslyx för mig. Men ändå slår jag av väckarklockan när den ringer varje morgon, måste skärpa mig.
Kan just nu inte lägga ifrån mig en härlig bok chick lit genren, Små citroner gula skriven av Kajsa Ingemarsson, har läst den förr och kommer läsa den igen omöjlig att lägga ifrån sig när man väl börjat.
Tillsist bjuder jag på lite bilder på vad som för tillfället pryder min skänk här hemma.
Det här pryder bland annat min vita ommålade skänk här hemma. Att något så enkelt kan bli så snyggt, en vas med en pion från trädgården och en glasburk med ett pärlhalsband.
Den här fina glasburken fick jag av några goda vänner förra veckan. Precis min stil, jag älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0