Spinning...

Ligger halvt utslagen på soffan efter dagens arbete, absolut inget ont om min kära arbetskamrat men han stressar upp sig själv och alla andra hela tiden. Han kommer knappt ihåg vad han heter, han pratar precis hela tiden och har 1000 saker i luften samtidigt, trots detta får jag många skrattanfall under en arbetsdag i alla fall och det är ju det viktigaste att jag har kul på jobbet.
Ligger som sagt på soffan och slötittar på handbollen, känns som Sverige ska ta hem det här enkelt om de bara skärper till sig och fokuserar. Ska strax byta om och sticka till gymmet och köra ett spinningpass är absolut inte motiverad och jag känner mig jävligt dum på gymmet, du skulle förstå om du ser hur jag ser ut. Men måste ju ta sig dit för att få någon ändring på det och försöka sluta med min stora last godis! Men det är ju så gott och svårt att stå emot, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0