Inflyttningspresent

Nu är jag riktigt trött på att vara förkyld. Har precis kommit hem efter en dag i skolan och i stan och är totalt slut. Tycker synd om mina kära vänner som nästan fick dra runt mig i stan och jag gick och tyckte lite synd om mig själv- Det är verkligen en egenskap jag verkligen ogillar hos mig själv och andra. Jag måste verkligen bli bättre på att inte gå och klaga. 
Första dagen i skolan då, ja ser ut att bli en ganska tung höst. Läser mitt fjärde år på högskolan nu och det blir bara tuffare och tuffare. Men har bara ett år kvar så det är väl bara att försöka att stå ut och kämpa på. Kommer bli mycket seminarium och rapporter att skriva i alla fall. Rapporter gillar jag att skriva, det är det där med seminarium som fortfarande känns lite otäckt. Gillar verkligen inte att prata inför folk, men ju mer man utsätter sig för det ju lättare blir det. 
I stan letade vi efter en inflyttningspresent till en av mina bästa vänner. Hon och killen har precis köpt lägenhet så ska dit på inflyttningsfest/avskedsfest/kräftskiva på lördag. Ska bli riktigt roligt, avskedsfesten är för en av mina andra bästa vänner som åker till England och pluggar till hösten. Ska bli tråkigt att hon åker men blir kul att åka och hälsa på. 
Tyckte att det var riktigt svårt att hitta en bra inflyttningspresent, finns massor av bra ideér men hennes killa har haft lägenhet många år innan och dom har samlat på sig mycket prylar, så det var svårt att köpa brödrost och annan skit. Blev tillslut en oljelampa från Åhléns som jag vet att hon vill ha ute på balkongen som kommer bli riktigt mysig. Blev också lite annat som höjer mysfaktorn på balkongen nu till hösten, balkongen är nämligen inglasad så den går att använda några veckor extra. 
Bilden är hämtad från Åhléns.se

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 02:39:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0