Sjuk

Har dragit på mig en riktig jobbig förkylning. Idag blir det att ligga i soffan och försöka kurera sig. Det går åt mängder av näsdukar, alvedon och tårta. Jo då kommer att leva på tårta idag bara för att jag tycker synd om mig själv. 
Jag varken röker eller snusar och för att belöna mig för det här köper jag varje fredag en bukett färska blommor. Det är ett av de bästa tips jag kan ge, en bukett blommor kan verkligen ge ett rum en helt ny känsla. Om ni har en bra och välsorterad blomsteraffär där ni bor är det otroligt roligt att välja och vraka varje vecka. Jag verkligen älskar blommor och växter. Alltså de pengar som en del andra lägger på cigaretter och snus lägger jag på blommor. Just den här årstiden är en favoriterna vita gladioules. 
Nu ska jag krypa ner under täcket igen så jag är frisk när skolan drar igång på onsdag. 



Kommentarer
Postat av: Snusans inredningsblogg

Krya på dig! Och du, när man är sjuk får man äta hur mycket godis och tårta man vill, så det så.

2010-08-30 @ 23:09:41
URL: http://inredningsbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0