LaNtliv

Det är en fröjd varje gång tidningen Lantliv dimper ner i brevlådan. Trots att jag varken bor på landet eller i ett hus som påminner om ett hus på landet så älskar jag den här tidningen. Plöjer en hel del inredningstidningar i månaden och Lantliv tillhör definitivt en av favoriterna. Gillar verkligen den lantliga inredningsstilen till en viss del, jag gillar gamla möbler som man målar om så att det blir en helt ny möbel. Det är verkligen ett hett tips jag kan ge, gå på loppis eller leta på någon vind och hitta någon gammal pinnstol eller byrå. Slipa och måla om in någon härlig färg. Jag brukar satsa på vitt. Det är mycket roligare än att åka till någon butik och köpa en helt ny möbel, på det här sättet har man skapat en helt unik alldeles egen möbel. Det är inte alls jobbigt eller svårt att fixa det. Slipa ordentligt och köp bra grundfärg och färg så fixar du det på en dag. Make it your own...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0