Första inlägget...

Nu öppnar jag upp portarna, nej, jag menar dörrarna, vem försöker jag lura egentligen...
Härmed öppnar jag upp kattluckan för den alldeles nya bloggen Inredning by my...
Ska bli otroligt roligt att börja blogga igen, har gjort några försök tidigare men aldrig lyckats locka till mig någon stor skara läsare. Men det blir det ändring på nu, nej jag har faktiskt egentligen inga ambitioner med den här bloggen, jag tycker att bara att det är ett roligt sätt att sätta ord på mina tankar. 
Jag kommer absolut inte bara skriva om inredning det är jag alldeles för ostrukturerad för, jag kommer skriva det som faller mig in och det kommer troligtvis att bli mycket inredning eftersom jag tycker det är kul.
Jag då, jag är en helt jävla vanlig tjej som drömmer om något större men aldrig lyckas att få fötterna ur stövlarna här hemma kan man säga. (Vad var det där egentligen, kom på ett eget ordspråk tror jag, weird...) Har ett år kvar på högskolan sen smäller det....
Jag bor hemma i en mindre ort någonstans i vårt avlånga land, jag pluggar som sagt, jag tyckte det var skit tråkigt att ta körkort men är glad att jag har det, jag älskar norrland, jag hatar ormar (som alla andra), jag somnar alltid med teven på, jag är blyg och jag stör mig på folk som har med sig eget fika på fotboll.
Liten presentation av mig...

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-12 @ 22:50:44
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0