Shopping

Då har den här löningshelgen gått. Får ångest när jag tänker tillbaka på vad jag har spenderat. Det är minst halva löningen i alla fall. Ångest, ångest, ångest...
Och det jag har spenderat mina pengar på är kläder, kläder, kläder. Vilket betyder aj, aj, aj.
Det som jag ändå har lyckats köpa är en helt underbar höstgarderob, en jacka som kommer värma i vinter, skor till hösten, födelsedagspresent till mamma, skjortor, klänning och tröja som kommer vara super mysiga till hösten. Det enda som inte har inhandlats är väl jeans och byxor. Jackan är en svart sportig Ralph Lauren, det är ett bra komplement till min odd molly jacka som har hängt med några år. Tröjor och skjortor kommer från Hunky Dory och Odd Molly. Är frälst av Odd Molly och framför allt av Hunky Dory. Det är ren och skär kärlek till deras kläder.
Jag skulle åka och titta på skor och hade bestämt mig för att köpa ett par bruna stövlar som skulle passa till min nya handväska. Men jag är som jag är och kom istället hem med ett par svarta kängor. Men dom är sjukt snygga och jag kommer verkligen att använda dem i höst och vinter. Det kan hända att jag slår till på ett par bruna stövlar senare i höst. Jag är verkligen sko fashionista som de flesta andra tjejer och kana helt enkelt inte få nog av skor. 
De här plaggen har nu fått plats i min garderob. Fast den ljusrosa och lila har jag köpt i svart. Bilderna kommer från hunkydory.se och oddmolly.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0