Inspiration

Jag älskar att kika runt på olika hus och lägenheter på internet. Jag får verkligen en otrolig inspiration och jag längtar mycket till den dagen jag kommer att inreda min första lägenhet. Hus längtar jag naturligtvis också till men känns som det kommer dröja ganska många år tills dess. Har länge gillat funkis modellen på hus men det senaste året tycker jag att det har tappat charmen, är så otroligt många nybyggda hus som är av modellen funkis. Kikade runt på lite hus idag och jag har fallit pladask för New England stilen å hus, så jävla fina. Om jag hade byggt hus i morgon hade det blivit ett sådant här på en tomt precis vid havet. Yeah right tänker ni, hon som lever på studiebidrag och extrajobbs pengar, men vänta bara, en dag är det mitt... Det här underbara huset har jag hittat hos Trivselhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0